muzyka

czwartek, 14 maja 2015

Teenagers.



     Hejka ! 

     Dzisiaj uznałam, że może czas na jakąś notkę tematyczną. Postawiłam na coś, co dotyczy większości z nas, czyli nastolatków. Na sprawy, które pojawiają się w okresie dojrzewania, kiedy jesteśmy na granicy dzieciństwa i dorosłości. 

      Najważniejszą sprawą jest fakt, że większość z nas ulega namową swojego towarzystwa. Chcemy przystosować się do nich, upodobnić, czy nawet przypodobać, ale PO CO? Chciałabym aby każdy, kto zobaczy ten post, przemyślał sobie, czy on upodabnia się do otoczenia. Czy kiedy znajomi sięgają po alkohol, papierosy, czy coś jeszcze gorszego, my ulegamy im i robimy to samo wbrew sobie? CZY POTRAFIMY POWIEDZIEĆ NIE? Czy umiemy odróżnić co jest dobre, a co jest złe?
       Myślę, że imponują nam złe osoby. Nie bierzemy przykłady z ludzi, którzy potrafią powiedzieć NIE. Imponują nam złe rzeczy, imponują nam rzeczy, które są zabronione. Imponują nam ludzie, którzy łamią zasady i nie znają granic.

        Zastanówmy się teraz.. czy czegoś takiego chcemy? Czy chcemy popełniać błędy, które mogą odbić się na całym naszym życiu? To my jesteśmy kierownikami naszego życia i to my decydujemy o swoim towarzystwie. My ustalamy swoje zasady, łamiąc je pokazujemy swoją słabość. Słabością nie jest jednak uleganie namowom innych. Jedna niemądra decyzja będzie nam towarzyszyć przez całe życie, dlatego zanim zrobimy coś, co może mieć złe skutki zastanówmy się 10 razy czy warto. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?



a to kilka zdjęć mojego autorstwa na konkurs pt.: "Niech zstąpi duch twój" :





SUKIENKI: H&M


Do następnej! 
Domi.

25 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia na pewno wygrasz konkurs :*
    nastolatkiswiat1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogadanka jest super :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkowicie się z Tobą zgadzam, choć już nie jestem nastolatką :) Poza tym masz bardzo ładne włosy :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jakie piękne zdjęcia! powodzenia w konkursie!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :)
    mogę prosić o klikanie w linki w nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo artystyczne zdjęcia :) super obyś wygrała !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hey dear, i really love your blog! so many great posts :)
    Can I ask you to like my facebook page?
    https://www.facebook.com/fashionneed09
    I would be really happy to do the same :)
    xoxo
    Valentina from fashion need

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat uważałam takie zachowanie za głupie, dlatego byłam takim trochę odludkiem xD Na szczęście trafiłam w swoim życiu na garstkę fajnych ludzi z którymi można na prawdę sensownie pogadać ;)
    Bardzo ładne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. My zawsze dyecydujemy o swoim zyciu :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właściwie jestem indywidualistką i nigdy nie upodabniam się do innych :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem wszystko jest dla ludzi, ale w rozsadnych ilosciach :)
    Ps. Jestes sliczna :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html klikniesz? to dla mnie wiele znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są piękna a notka bardzo mądra i dojrzała !

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie masz piękne włosy ;3
    Ja czasami niestety właśnie nie potrafię się sprzeciwić, ale z biegiem czasu coraz bardziej się tego uczę ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna notka!

    Zapraszam do siebie, podoba się? - ZAOBSERWUJ!
    http://maggmagicstories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 7100 blogów z 22 kategorii.
    zBLOGowani to największy polski serwis skupiający blogi i vlogi. Czytelnikom umożliwiamy obserwowanie blogów oraz tworzenia katalogów ulubionych wpisów. Blogerzy mają dodatkowo możliwość brania udziału w ciekawych akcjach i konkursach oraz dyskusji na forum. Zachęcamy do rejestracji.

    OdpowiedzUsuń
  18. mi na przykład nie imponują złe osoby ;) ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. ja akurat potrafię powiedzieć nie i nie mam z tym problemu:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyrośniesz na piękną kobietę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasami nie potrafimy powiedziec nie! A powinnismy!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia, sliczna sukienka! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. ja sama też czasami mam problem powiedzieć ''nie'' , ale mam nadzieję, że uda mi się to pokonać :) piękne zdjęcia konkursowe moim zdaniem. I fajna muzyka na blogu, przesłuchałam całą listę *-*

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń